piątek, 3 kwietnia 2015

Więzień labiryntu- recenzja

Wczoraj oglądałam film "Więzień labiryntu", dlatego od razu robię Wam recenzję. Bardziej szczegółowo opiszę ten film, dlatego jeśli jeszcze nie oglądaliście a chcecie się dowiedzieć o czym jest to zapraszam do dalszej części posta.
  1. Opis filmu
    Do wioski otoczonej murami, raz w miesiącu przywożą w pudle "świerzynę", czyli jakiegoś młodego chłopaka, tym razem był to Thomas. Za murami jest labirynt do którego nikt nie może wejść oprócz biegaczy. Thomasa od samego początku coś ciągnie do niego. Pewnego dnia biegacze nie wracają na czas, brama się zamyka, ktoś zauważa że idą ale jeden jest ranny. Gdy brama się już zamyka Thomas szybko wbiega by ich uratować, jednak nie udaje im się uciec z labiryntu. Zastają tam na noc, chłopak zabija dozorcę (potwora), nikomu wcześniej się to nie udało. Rano po otwarciu bramy chłopacy wychodzą, niestety Thomas zostaje oskarżony za wejście do labiryntu. Wszyscy się zaniepokoili, bo zbyt wcześnie wyjechało pudło, w którym była pierwszy raz dziewczyna. Thomas chce znaleźć wyjście z tego labiryntu i gdy ponownie tam wchodzą znajdują wskazówkę i przejście ale nie przechodzą przez nie. Brama w nocy się nie zamyka, wychodzą dozorcy i ginie dużo ludzi. Rano postanawiają spróbować wyjść z labiryntu. No i teraz pytanie czy im się uda..?
  2. Moja recenzja
    Film mi się bardzo spodobał. Aktorzy zagrali świetnie, scenariusz był bardzo dobrze napisany. Podobało mi się to, że Thomas walczył o normalne życie, o to żeby wyjść z tego labiryntu i żyć w normalnym świecie. Bardzo ważne w tym filmie było to, żeby wszyscy trzymali się razem i właśnie to pokazuje, że w naszym życiu powinniśmy pomagać innym a nie patrzeć z boku jak ktoś cierpi i do tego powodować ból.
    Na początku wydawało mi się że ten film będzie straszny, wiadomo, że nie horror ale jednak te potwory powinny wzbudzić trochę strachu. W momentach kiedy spodziewałam się jakiejś strasznej sceny i już zasłaniałam oczy, okazywało się, że wcale mnie nie wystraszył. To mi się właśnie nie podobało, bo pomimo tego, że nie lubię strasznych scen to w tym filmie tego oczekiwałam, gdyby był pod trochę innym kątem nagrany, wzbudził by na pewno o wiele większe emocje.
    Ogólnie film bardzo dobry, na pewno dużo razy będę jeszcze do niego wracać. Jest godny polecenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz