poniedziałek, 31 sierpnia 2015

BACK TO SCHOOL ☆ Fryzury na rozpoczęcie roku szkolnego

Tak wiem, gratulacje, minęło chyba 8 miesięcy odkąd założyłam bloga a tu dopiero pierwszy post związany z włosami. Na pewno wspominałam, że uwielbiam kombinować z fryzurami i byłam pewna, że na tym blogu będzie pełno takich postów, jednak stanęło coś na przeszkodzie. Mianowicie, nie wiedziałam, jak to ma wyglądać. Nie mam talentu do fotografowania, lubię robić fryzury głównie sobie jednak nie wiedziałam jak Wam je pokazać. Dlatego stwierdziłam, że będę tworzyć je na czyjś głowach :)
Fryzury w tym poście będą propozycją na rozpoczęcie roku szkolnego. W każdej z nich jest spięta grzywka, dlatego jak na ten upalny dzień idealnie.
  • Warkocz francuski na bok
    Tę fryzurę na pewno znacie. Jest to zwykły francuz na bok rozpoczynający się od rogu za przedziałkiem, dobierany z obu stron.
  • Wodospad
    Bardzo efektowna fryzura i myślę, że dość łatwa. Robi się jak francuza, zostawiając zawsze dolne pasmo włosów i dobierając z dołu kolejne, i tak w kółko.
  • Francuz Opaska
    Na początku wydzielamy włosy do opaski i potem dobieramy z obu stron. Oczywiście można zrobić bardzo grubą "opaskę" taką jak ja zrobiłam, jak i cieniutką.
  • Kłos
    Świetna fryzura. Zdecydowanie bardziej efektowna niż zwykły warkocz. Dzielimy włosy na 2 pasma i z jednaj strony dobieramy do drugiej małe pasemka.


    To już wszystkie propozycje na rozpoczęcie roku szkolnego. Koniecznie napiszcie co sądzicie o takich posta. Mi się go pisało i tworzyło bardzo fajnie. Jutro życzę Wam dużo uśmiechu i dobrego humoru. :)
    PS: Na moim instagramie jest dużo zdjęć fryzur. Zapraszam :)
    https://instagram.com/nowakczi/

1 komentarz:

  1. Cudowny kłos.
    Jeżeli nie masz nic przeciwko to nominuję Cię do LBA, daj znać u mnie czy się zgadzasz. :)

    OdpowiedzUsuń