środa, 19 sierpnia 2015

Q&A- życiowo

Hejka,
Ostatnio mój kolego Dominik, zaproponował mi posta z pytaniami które on zada. Stwierdziłam, że w sumie fajnie byłoby napisać takiego posta. No to lecimy z tymi pytaniami.
  1. Co cenisz w ludziach?
    Zdecydowanie szczerość. To, że nie kłamią, kim są, bo po prostu są sobą.
    Cenię w ludziach także tą różnorakość, to że każdy jest inny. To że ludzie wymyślili tyle tak pięknych sztuk, takich jak taniec czy muzyka. Cenie także poświęcenie ludzi.
  2. Jakie lubisz zwierzęta?
    Szczerze mówiąc nie przykładam jakiejś wielkiej uwagi do zwierząt. Jeśli chodzi o takie domowe uwielbiam małe pieski tak jak mój york. Ale jeśli patrząc na wszystkie zwierzęta to lubię te które są dość bezbronne, raczej spokojne, takie jak osiołki.
    Może wspomnę tu o zwierzętach których wręcz nienawidzę. Są to ptaki, szczególnie tego typu jak orły. Jestem wegetarianką i kiedy zobaczyłam w zoo ptaki jedzące mięso, totalnie się do nich zraziłam. Był to dla mnie straszny widok.
  3. Jakie są twoje ulubione książki?Ciężko wybrać. Ja tak na prawdę w życiu przeczytałam bardzo mało książek, ponieważ jak byłam mała, tego nienawidziłam, a obecnie mam ogromne problemy z skupieniem się, przez co czytam wolno by wszystko zrozumieć. Dlatego książki muszę czytać w całkowitej ciszy. Przez ostatnie lata zaczęłam czytać więcej, sprawia mi to ogromną radość, i ciężko jest mi wybrać tę ulubioną książkę. Na pewno jak na razie są to Harry Potter i Kamień Filozoficzny oraz Niezgodna. Harry Potter bardzo mnie zdziwił. Nie spodziewałam się że ta książka aż tak na mnie wpłynie i że będzie taka super. Za to niezgodna była mega romantyczna i było dużo super akcji, byłam z niej bardzo zadowolona.
  4. Ulubiony aktor/piosenkarz?
    Od razu mówię, że nie mam ulubionego piosenkarza. Jednak aktorów na pewno znalazło by się trochę. Moją ulubioną aktorka jest Shaline Woodely. Zagrała cudownie w filmach "Gwiazd naszych wina", " Niezgodna" i "Cudownie tu i teraz". Jest genialną aktorką, uwielbiam ją.
  5. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
    Aktualnie te:
    Galantis - Peanut Butter Jelly
    John Newman - Come And Get It
    Kygo - Stole The Show feat. Parson JamesLouane - Avenir
  6. Twoje hobby oprócz blogowania.
    Robienie fryzur to moje ogromne hobby, sprawia mi to wielka przyjemność! Wiem, że to jest coś co raczej mi wychodzi!
  7. Masz zwierzę jeżeli tak to jakie?
    Mam mojego kochanego yorka Dżekusia ♥
  8. Czy masz jakiegoś idola w blogowaniu?
    Wszystko zaczęło się od Lucy, youtube i blog. Mimo tego, że już jest mnie aktywna, to mam do niej taki sentyment.

  9. Jakie jest twoje marzenie?
    Muzeum Harrego Pottera. Tak bardzo chcę tam jechać!
  10. Gdzie chciałabyś zamieszkać?
    Sama jeszcze nie wiem czy zostanę w Polsce. Do czasu kiedy będę chciała się wyprowadzić może jeszcze się dużo zmienić, oby się zmieniło. Na pewno nie wykreślam całkowicie Niemiec, bardzo je kocham i kto wie.
  11. Jaki jest twój cel blogowy? Wiadomo, prowadzić go coraz lepiej i zdobywać coraz więcej obserwatorów.

    To już wszystkie pytania. Jeśli macie jakieś pytania do mnie to oczywiście piszcie je w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz