środa, 26 sierpnia 2015

BACK TO SCHOOL ☆ Przybory szkolne

Witam Was 6 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego 2015/16?
Przypuszczam, że jesteście świadomi tego, iż niedługo zaczynamy kolejne 10 miesięcy nauki. Nie wiem jak Wam, ale mi wakacje zleciały bardzo, ale to bardzo szybko. Oczywiście jak to w każde wakacje, coś się zmieniło coś się wydarzyło. Pewnie jak większość z Was zaczęłam już przygotowania do szkoły.  Kilka dni temu pojechałam po zeszyty i przybory szkolne, no i wiadomo, że nie obyłby się bez "Back to school".
  • Zacznę od plecaka, który mam już od roku, i jestem z niego bardzo zadowolona. Wcześniej miałam jakiś różowy plecak który nie pasował mi do wszystkiego i przez to go nie lubiłam. Ten jest czarny dlatego pasuje do wszystkiego, jest pakowny i wygodny.
  • Kolejną rzeczą jest piórnik, także kupiony rok temu. Jest bardzo duży i pakowny, mieszczą się w nim wszystkie przybory. Kupiony był w hurtowni papierniczej.
     
  • Zeszytów w tym roku miałam do kupienia tylko 5. Zostało mi bardzo dużo z 2 klasy, wiec super.
    1. Matematyka
      Cena: 6.50 zł
    2. Polski
       Cena: ok 3 zł
      Tesco
    3. Religia
      Cena: ok. 80 gr.
      Tesco
    4. Historia
      Cena: ok. 1 zł
      Tesco
    5. Biologia
      Cena: ok. 1 zł
      Tesco
    6. Reszta 
  •  Długopisy
    1. Wymazywany Pilot FRIXION
      Cena: 12 zł
    2. Długopis BIC
      Cena: 1.50 zł
    3.  Schneider Slider
      Cena: 5 zł

  •  Oczywiście nie obeszłoby się bez zakreślaczy, w końcu trzeba sobie jakoś ułatwiać życie.
    Cena: 8 zł
  • Co do ułatwiania sobie życia, nie zapomniałam o cienkopisach, które kopiłam rok temu.
  • W 2 klasie praktycznie wszystko co ważne zaznaczałam karteczkami klejącymi. Bez nich chyba bym się totalnie pogubiła.
    Cena: 5.90 zł
  • Karteczki na biurku u mnie są konieczne.
    Cena: 2.70 zł
  • Klej
    Cena: 5.50
  • Temperówka
    Cena: 1.90 zł
  • Gumka do mazania Pentel
    Cena: 2.15 zł
  • Ołówki Faber Junior Grip
    Cena: 7 zł
  • Korektor
    Cena: 3.20 zł

Jak na razie to wszystko. Pewnie jeszcze o czymś sobie przypomnę i będę musiała to kupić. Praktycznie wszystkie te rzeczy były kupowane w hurtowni papierniczej ale na pewno znajdziecie je w większości sklepów.
Napiszcie w jakie przybory w się zaopatrzyliście.

1 komentarz:

  1. Cały zestaw przyborów szkolnych które są wręcz niezbędne dla każdego ucznia. Ja swoim maluchom do domu kupiłem jeszcze bindownice https://somax.eu/189-bindownice abyśmy mogli wspólnie oprawiać ich pierwsze prace domowe.

    OdpowiedzUsuń