sobota, 8 sierpnia 2015

Niezbędnik wakacyjny

Witajcie!
Tym razem całkiem wakacyjnie. Niektórzy może pomyślą sobie, że czemu tak późno, ale ja stwierdzam, że lepiej późno niż wcale. W końcu jeszcze cała prze długa, prze wspaniała polowa wakacji. Przedstawię Wam mój must have na lato. Niestety nie wstawię zdjęć zrobionych przez siebie, ponieważ mój kochany telefon jest w naprawie, a moim z moim starym nie ma co tracić czasu.
  • Okulary 
    Wakacyjny obowiązek. Trzeba chronić oczy przed promieniami słonecznymi. I też fajny dodatek wakacyjny.
    Reserved, 40 zł
  • Japonki albo sandały

    Dopóki jest okazja, warto nosić przewiewne buty. Czy japonki, czy sandały to idealne rozwiązanie na lato.
    Diverse, 10 zł
  • Strój kąpielowy
    Wiadomo, bez stroju nie ma wakacji. Rok temu kupiłam podobny w butiku. Ceny nie pamiętam.
  • Słuchawki
    Muzyka w lato jest czymś wspaniałym. Patrzysz, wszystko jest nudne, nijakie, wkładasz w uszy słuchawki i nagle wszystko ma sens, wszystko nabiera koloru.
    Sony białe, Ok. 50 zł
  • Selfie stick
    Świetny gadżet. Dosłownie taka trzecia ręka. Polecam kupno selfie sticka. W te wakacje szalał w moich rękach.
    Media Expert, 30 zł
  •  Spodenki i ogrodniczki 

    Najzwyklejsze jeansowe spodenki i ogrodniczki, to coś wspaniałego na lato.
    Ogrodniczki, New yorker, 130 zł
  • Trampki



    Trampki, wiadomo, do wszystkiego. Te lato jest zimniejsze niż zawsze, dlatego w tym roku nie obyłby się bez nich.
    Deichmann, 50 zł
  • Balsam do opalania
    Bardzo ważna rzecz na lato. Szczególnie na plażę, niektórym się wydaje, ze balsam do opalania jest nie ważny, jednak dla własnego zdrowia warto go używać.
    Rossmann, 10 zł
  • Plecak
    Hmm. Co ja bym bez niego zrobiła. Praktycznie zabieram go wszędzie, jest mały, pakowny i ładny. Czego chcieć więcej?
  • Tangle Teezer

    Co tu więcej mówić. Niezastąpiona. Jest ze mną wszędzie.
  • Wafle ryżowe musli
    W tym roku to mój ogromny hit. Są prze pyszne. Najlepsze wafle na świecie.
    Biedronka, 4 zł

    Myślę, że to już cała moja lista must have na wakacje 2015. A wasza lista jak wygląda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz