wtorek, 14 lipca 2015

Enej - Kamień z napisem Love

Kamień z napisem Love to piosenka która urzekła moje serce. Jest świetną piosenką i ma genialny tekst. Do tego w teledysku wszystko jest idealnie pokazane.
Najbardziej zachwyciło mnie przesłanie tej piosenki. Ideą jej jest to, że dziewczyny wymagają od mężczyzny nie wiadomo jakiś drogich lub romantycznych prezentów. Niestety nie każdego mężczyznę stać na drogą biżuterię. Nawet jeśli kupiłby jej te "korale" ona i tak by ich nie nosiła.
"W jubilerskim dziale
Wszystko drogie tam
Kupiłbym korale jedne, może dwa
I pokochałabyś, i uwielbiałabyś
Lecz na szyi dalej będzie nic."

Chłopak kupiłby prezent z romantycznym przesłaniem, kwiaty. Jednak to jest nietrwały prezent o którym szybko zapomni. On by się poświęcił, pracowałby dniami i nocami, kupił by ten kosz kwiatów, a potem znowu miałby pustki w portfelu.
"Mam już parę złotych
Zbieram drugą noc
Dałbym tobie kwiatów nawet cały kosz
I tak kochałabyś, i pogłaskałabyś
Potem z głodu łokcie będę gryźć."

Jednak jest w stanie dać coś prosto od serca, coś na co go stać, coś co dziewczyna niestety nie doceni.
"Ja dałem ci kamień z wielkim LOVE
No bo kwiaty szybko schną
Jedyne co ci mogłem dać
To kamień z napisem LOVE."
Gdy okazuje się, że ten kamień ma wielką wartość, wtedy dziewczyna po niego wraca, z pewnością, że on przyjmie jej przeprosiny.  On zamiast jej oddać kamień, daje jej to co najbardziej chciała dostać.
"Ale ta historia ma też happy end
Bo ten zwykły kamień, okazało się
Że on ze złota był
To chyba mi się śni
Jedno wyjście pozostało mi
(Sorry mała)

Zabrałem ci kamień z wielkim LOVE
Teraz mam milionów sto
A tobie dam, co chciałaś mieć
Te kwiaty za złotych pięć."


Dziewczyny, doceniajmy każdy prezent który dostajemy od naszych mężczyzn. Bo tak na prawdę oni bardzo dbają o nas. Może nie zawsze dają nam szmaragdy czy diamenty, jednak potrafią dać nam coś prosto od serca, coś czego nie doceniamy.  

Napiszcie czy jesteście też tego zdania, że nie liczy się cena prezentów, ale to czy jest od serca, czy może jednak koszt ma najważniejsze znaczenie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz