piątek, 10 lipca 2015

Być kimś dla siebie

Staramy się dopasować do naszego towarzystwa, rozumiemy je, bo wychowujemy się w tym samym życiu, ustawach. Mamy podobne problemy. Jest nam łatwo zrozumieć co się dzieje obecnie, żyjemy według naszych ustaw, 80% ubiera się według wyznaczonej mody albo do tego dąży, robi coś bo inny to robią. Ja byłam zawsze osobą która nie chciała być taka jak wszyscy, zawsze chciałam być oryginalna, nie wyobrażam sobie mieć takiego charakteru jak wszyscy gimnazjaliści. Nigdy nie chciałam tym osiągnąć czegoś, nie chciałam się wywyższać. Główne moje postanowienie było mieć charakter taki jak mi się podoba, taki który może innym się nie podobać, ale najważniejsze było to żeby był taki jak po mojej myśli... No i zazwyczaj to osiągałam. Jednak wychowując się w moim gronie, otoczeniu nie da się ominąć niektórych cech charakteru. Chciałabym kompletnie nie zwracać uwagi na to jak ktoś się ubiera, po jedno mi się to udaje jednak będąc w gronie moich rówieśników często nie da się pominąć takich tematów. Nie toleruje kompletnie tematów typu (Rurki=Pedał). Cokolwiek ktoś by ubrał to ja to toleruje w 100% ,bo tolerancja jest dla mnie zasadą której nie można złamać. Czasem chcemy coś zrobić jednak wstydzimy się co ktoś sobie pomyśli. Chcemy zrobić coś co nam zaimponuje, z czego będziemy dumni, jednak nie możemy. Ja jestem tego świadoma że może ci ludzie mnie nie znają którzy to widzą jednak boje się to zrobić, coś o czym marzę albo po prostu chcę to zrobić. Dlatego czy nie fajnie jest być kimś dla siebie. Układać własne życie tak by wiedzieć że jest idealne, takie jak ja sobie wymarzyłam a nie tak jak ktoś je ułożył. 
BYĆ KIMŚ DLA SIEBIE to dla mnie jedno z najważniejszych życiowych motto. Bo życie to nie tylko Szkoła, Praca i Starość. Nie na to dzieli się życie, tak je postrzegamy ale w nim trzeba znaleźć coś co będzie nas cieszyć. Coś co gdy będziemy robić będzie nas uszczęśliwiać i będziemy mogli to wspominać. To coś to nie musi być hobby, to może być spełnianie marzeń, za które będziemy sobie wdzięczni. Albo kształtowanie swojego charakteru, by był taki jaki my chcemy. Dużo ludzi chce być kimś dla swoich rówieśników, ja po prostu chce być kimś dla siebie, chce być dumna z siebie.
Żeby być kimś, trzeba być sobą!

No i to na tyle. Mam nadzieję, że ten temat Wam się spodobał. Mi bardzo fajnie się tego posta pisało :)
Chcę Was jeszcze poinformować, że założyłam nowego instagramie przeznaczonego do bloga, coś w stylu fanpage. Informuje tam Was na bieżąco o postach, dlatego zapraszam do obserwacji :) 

7 komentarzy:

  1. Super napisany post :) Sama staram się ubierać i robić to co ja bym chciała,ale otoczenie mnie przewyższa i bierze wodze nade mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest ciężko, ale warto walczyć o coś tak małego, a ważnego!

      Usuń
  2. Mądre słowa. Ja jestem strasznie wstydliwa, więc większość rzeczy, które chcę zrobić nie robię... Trzeba z tym walczyć. :) Poklikasz w linki w wishliście? :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze napisane. Zgadzam się z Tobą, że pomimo wszystko zawsze warto pozostać sobą :)
    Zapraszam do mnie - http://bo-kazdy-moze.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci się podoba mój blog możesz zaobserwować, mi się twój spodobał dlatego już obserwuje :)

      Usuń