sobota, 18 lipca 2015

Ulubieńcy czerwca 2015

No czerwiec był genialny. To już tak można powiedzieć, że koniec szkoły, mimo tego, że było jeszcze trochę nauki i poprawek. Dziś mam dla Was bardzo spóźnionych ulubieńców czerwca.

  1. Harry Potter i Kamień filozoficzny- Książka
    No to musiałam dać na sam początek. W czerwcu, pewnego popołudnia w szkole, poszłam sobie do biblioteki, i tak nagle natchnęło mnie na wypożyczenie Harrego Pottera. Zabierałam się za to od bardzo dawna. Czytając tą książkę słyszałam muzykę z filmu i głosy bohaterów. No nie spodziewałam się, że mimo tego, że oglądałam to już miliony razy to, że aż tak mnie pozytywnie zaskoczy. Już się nie mogę doczekać kolejnej części. POLECAM!
  2. Film Jupiter Intronizacja
    Typowy film Sci Fi. Film jest o zwykłej dziewczynie która dowiaduje się, że może zostać władcą ziemi. Prawdopodobnie kiedyś zrobię jego recenzje. Polecam go obejrzeć.
  3. Serial Pamiętniki Wampirów
    Najlepszy serial jaki oglądałam. Pamiętam jak jeszcze niedawno temu mówiłam że Na Wspólnej to najlepszy serial a teraz w ogóle nie ma co porównywać, jest po prostu świetny. Jak sama nazwa mówi, jest o wampirach, a w sumie o Elenie która poznaje w szkole wampira. Przez to jej całe życie wywraca się do góry nogami. Ten serial jest na prawdę genialny, i nie wiem co ja zrobię jak skończę go oglądać.
  4. Muzyka
    Major Lazer & DJ Snake - Lean On Ta piosenka najbardziej mnie urzekła w tym miesiącu. Bardzo spodobał mi się ten teledysk. Świetna piosenka.
    Felix Jaehn - Ain’t Nobody (Loves Me Better) ft. Jasmine Thompson  Jasmine już od bardzo dawna znam z youtube, tworzy świetne piosenki. Ta jest genialna.
    W tym miesiącu dużo też słuchałam Abby, Stworzyli świetne piosenki do których z miłą chęcią się wraca. 
  1. Kosmetyki
    • Tusz do rzęs Maybelline Colossal volum express Genialny tusz do rzęs. Próbowałam przetestować inne, jednak ten jest niezastąpiony. Nie skleja rzęs, wydłuża i pogrubia. IDEAŁ. Cena ok. 30 zł
    • Balsam do ust wiśniowy z Yves Rocher- Nawilża usta i nadaje świetny kolor. Cena ok.8 zł
      No i to już wszyscy ulubieńcy, było ich bardzo mało, ale byli świetni. Jacy byli wasi ulubieńcy?
       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz