czwartek, 16 lipca 2015

Liebster Blog Award

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'.
Jest ona przyznawana dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów, co umożliwia rozpowszechnienie.
Świetna akcja, blogerką ciężko jest się wybić, a dla kogoś to piszemy dlatego w łatwy sposób można komuś pomóc.
Nominowana zostałam przez Klaudię, która ma po prostu genialnego bloga. Przechodzimy już do pytań które zadała.

  1. Dlaczego warto pisać bloga?
    Jest wiele cech dla których warto pisać bloga. Na przykład to, że sama o sobie dowiedziałam się dużo informacji. Dzięki blogu miałam czas na przemyślenia które tutaj uwieczniłam. Możemy dzielić się z innymi różnymi informacjami.  
  2. Jak radzisz sobie z systematycznością dodawania postów?
     
    W ogóle nie mam z tym problemu. Już na samym początku postanowiłam sobie że posty będą co tydzień i tak jest. Mimo tego, że szkoła nie pozwalała czasem to siadałam w nocy i pisałam posta. To jest mój obowiązek z którego muszę się wywiązać i nie jest to jakiś problem :)
  3. Co robisz gdy masz lazy day ?
    Hmm. Takie lazy days mam teraz bardzo często w wakacje. I to wygląda tak, że w nocy oglądam filmy. Potem wstaje o 12 i zazwyczaj przeglądam youtube i blogi albo znowu oglądam filmy. Czasem lubię też sobie poczytać książkę.
  4.  Ulubione buty? i dlaczego? Zdecydowanie Converse. Przed kupnem ich nie sądziłam, że są tak genialne. Są prze wygodne i wytrzymałe!
  5. Bez czego nie wychodzisz z domu?
    Na pewno nie wyjdę bez telefonu. Na jakiś basen okej ale na wyjście gdzieś muszę go mieć, chodź by jako zegarek.
  6. Ulubiony trend na lato?
    Jeśli chodzi o mój ulubiony to jakaś jasna koszulka i ogrodniczki. Do tego sandałki.
  7. Ulubiona książka i film i dlaczego?HARRY POTTER i książka i film, książkę przeczytałam jedną i jestem nią zachwycona. A film, nawet nie wiem co tu powiedzieć, jak go oglądam, to aż przechodzą mnie ciarki. Film który oglądam od maleńkości i za którym czekam cały rok z niecierpliwością. Oglądając go czuję się jak w innym świecie. Po prostu kocham ten film!
  8. Wolałabyś nie mieć brwi czy rzęs?Brwi. Je da się jakoś domalować. Niby rzęsy da się dokleić ale i tak wolałabym nie mieć brwi.
  9. Czy jesteś typową white girl ?Raczej tak.
  10. Co sądzisz o obs/obs?Bzdura! To nie jest przecież największa wartość w życiu. To nam nie da szczęścia.



    Pytania:
    1. Czy miałaś jakiś problem na początku blogowania?
    2. Uważasz, że wywiązujesz się z zasad blogowych?
    3. Jaki jest twój ulubiony blog?
    4. Czy chciałabyś kiedyś zacząć nagrywać na Youtube?
    5.  Czy żałujesz że zaczęłaś pisać bloga?
    6.  Jak lubisz spędzać wolne chwile?
    7. Co sądzisz o farbowaniu włosów na szalone kolory?
    8.  Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
    9.  Jak to się stało, że zostałaś blogerką?
    10. Pokarzesz w przyszłości bloga swoim dzieciom?
    11. Jak myślisz w którym wieku skończysz pisać bloga?

    Nominacje:
    http://powiazanie.blogspot.com/
    http://ladyvicky2000.blogspot.com/
    http://nastriala.blogspot.com/
    http://anitka-atinka.blogspot.com/
    http://kreatywnamelka.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. Harry Potter również jest moim ulubionym filmem ! Książki czytałam i były spoko, ale w filmie się zakochałam ♥ Co weekend mam ochotę sobie oglądnąć jeden z odcinków :)
    Dziękuję za nominację ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harry Potter to po prostu ideał ! Nie ma za co :)

      Usuń