wtorek, 7 kwietnia 2015

Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna- recenzja

Kolejna recenzja genialnego filmu. Oglądałam pierwszy raz ten film i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.
  1. Opis filmu
    Percy miał normalne życie aż do momentu, kiedy coś zaczęło się zmieniać. Gdy jego klasa wychodzi na lekcję o bogach greckich, nauczycielka zamienia się w potwora i oskarża go o kradzież pioruna. Myśli że jest z nim coś nie tak i nie wierzy w to co widzi. Percy jest w niebezpieczeństwie. Trafia do obozu półkrwi, gdzie jest chroniony. Niestety jego matka zostaje zabita. W obozie pojawia się Hades który każe mu oddać piorun w zamian za jego matkę. Kiedy Percy dowiaduje się że jego mama jednak żyje, nie wie co zrobić, ponieważ nie ma pioruna. Postanawia wyruszyć na poszukiwania go. Musi najpierw odnaleźć trzy perły które pomogą mu się dostać na Olimp. Gdy znajduje piorun w tarczy którą dostał od Luke'a od razu oddaje ją Zeusowi.
  2. Moja recenzja filmu
    Film tak genialny, że aż szok. Lubie takie filmy w których bohater ma normalne życie i nagle okazuje się, że jest kimś ważnym. W tym filmie Percy myślał, że jest jak inni a okazało się, że jest synem Posejdona. Bardzo mi się podobały pół zwierzęta, pół ludzie. Świetnie był pokazany świat mitologi, bogowie którzy tak na prawdę zawsze byli fikcją, okazało się że istnieją. Poznałam też paru, bardzo dobrych aktorów takich jak Logan Lerman (Percy) oraz Alexandra Daddario (Annabeth).
    Kolejny film który przechodzi do 10 moich ulubionych. Mam nadzieję że na kolejnych częściach się nie zawiodę. Oczywiście się dowiecie już niedługo o tym jakie są moje wrażenia po obejrzeniu kolejnych części.
    Jeśli lubicie filmy fantasy i przygodowe to koniecznie obejrzyjcie ten film.

2 komentarze:

  1. Czy ty masz koszulkę z napisem Hogwart? Czuję się zazdrosna XD
    A tak serio, blog jest jak najbardziej ok. Ładnie piszesz, 'czytelnie', generalnie jest fajnie :) Plusem by było, gdybyś dodawała dłuższe posty.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na please-dont-let-me-drown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha. Widzę że też fanka Harrego, tak mam koszulkę z napisem Hogwart :)
      Dziękuje bardzo i mam nadzieje że dołączysz do moich czytelników

      Usuń