niedziela, 26 kwietnia 2015

Moc którą chcialabym władać

Ostatnio zauważyłam, że robię małe błedy w swoim życiu codziennym. One są BARDZO MAŁE, jednak czasem chciałabym zrobić coś inaczej. Często zanim pomyślę, coś powiem i po chwili uświadamiam sobie, że mogłam coś dopowiedzieć, lub inaczej sformułować zdanie. To nie zmieniłoby mojego życia, ale ktoś być może inaczej by na mnie patrzył. Zawsze jak oświeci mnie, że mogłabym to troche inaczej zrobić, mówię sobie "CHCIAŁBYM COFNĄĆ CZAS".
Jedni chcieli by latać , drudzy być niewidzialni, trzeci władać wodą, ja jednak chciałabym czasem potrafic cofnąć czas. Większoś raczej pragnęłaby posiadać tę moc, bo coś im w życiu nie wyszło, a ja tu Wam pisze, że z takiego małego powodu chcę potrafić cofnąć czas. To nie jest tak, ze sobie to nagle wymyśliłam, po prostu zauważyłam, że w takich sytuacjach zawsze mówie "chciałbym cofnąć czas".
Tak na prawdę jestem zdania że wszystko było po coś, że widocznie tak miało być i powinniśmy się z tym pogodzić ale w niektórych sytuacjach chciałabym cofnąć czas.
Niektórzy chcą cofnąc czas po stracie chłopaka czy przyjaciela, a może tak miało być , może dzieki temu lepiej Ci się żyje. Niestety, czasem w życiu jest pod górkę, ale może dzieki temu w innych sytuacjach mamy z górki.
Zdarza się też, że zapomnę się nauczyć na coś do szkoły i wtedy najczęściej chcę cofnąć czas.
Także jest dużo momentów które chciałabym jeszcze raz przeżyć, np. wakacje, spotkania z kimś, lub po prostu jakiś dzień. 
Życie chyba byłoby zbyt łatwe, a nawet nudne, gdyby wszystko było tak idealnie! Dlatego jak popatrzeć na to realistycznie, to wcale nie dałoby nam szczęścia w 100%.
Wiec cieszmy się chwilą, bo czasu nie cofniemy!

A wy jaką moc chcielibyście posiadać? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz