niedziela, 3 maja 2015

Ulubieńcy Kwietnia

No i zaczął się maj, dla uczniów ten miesiąc jest wielką nadzieją. Pewnie większość z Was myśli już o wakacjach. Niestety nie można sobie odpuszczać, trzeba się starać o dobre oceny.
W kwietniu pojawiło się u mnie parę ulubieńców, głównie kosmetycznych, które Wam pokażę w tym poście.
  1. Żel oczyszczający z liści manuka
    Zjaja utworzyła nową serię kosmetyków z liści manuka. Świetnie oczyszcza twarz. Podczas nakładania tego żelu robi się pianka która jest bardzo przyjemna dla skóry. Wystarcza na bardzo długo. Dużym plusem jest to że nie trzeba jej trzymać dłużej na twarzy, można od razu ją zmyć. Kosztuje ok. 8 zł.
  2. Szampon z Timotei
    Szampon do włosów normalnych lub suchych. Nawilża, nadaje im blask i do tego świetny zapach. Włosy w dotyku są bardzo przyjemne, jedwabiste. Moim zdaniem ten szampon jest genialnym, już po pierwszym użyciu go pokochałam. Myjąc wcześniejszymi szamponami moje włosy były sztywne i praktycznie w ogóle się nie układały, ciągle się robiły takie brzydkie fale, odciśnięta od spania. Teraz są miękkie w dotyku i cały czas proste. Na pewno z niego tak szybko nie zrezygnuję! Cena ok 9zł
  3. Odżywka Gliss Kur
    Odżywka regeneracyjna dla cienki, płaskich i zniszczonych włosów. Moja siostra ją kiedyś kupiła i jej nie używała, raz po umyciu, spsikałam sobie nią włosy..i byłam w szoku. Włosy w dotyku przed i po, to było po prostu coś niemożliwego, a jednak. Przed spsikaniem pyły poplątane, sztywne a po tym jak przeczesałam palcami, praktycznie same się rozczesywały. I właśnie to jest głównym plusem tego produktu- to że włosy bez problemu po niej się rozczesują. Bardzo ją polubiłam i zdecydowanie ją polecam. Cena ok 15 zł
  4. Pomadka z Issany
    Regeneracyjna oliwkowa pomadka która bardzo dobrze nawilża usta. Cieszę się że wreszcie trafiłam na tak dobrą pomadkę na suche i popękane usta. Oliwka sama w sobie jest tłusta, dlatego ta pomadka bardzo natłuszcza usta. Świetnie sobie poradziła z moimi ustami, które były w ciężkim stanie. Cena ok 6 zł
  5. Cienie z Bourjois Smoky eyes
    Trzy cienie w jednej palecie. Wszystkie one mają do siebie świetnie dopasowane kolory. Trzymają się bez problemu cały dzień, nie trzeba ich poprawiać. Niestety ich już nie ma, Bourjois zmieniło paletę na prostokątną oraz zmienili kolory, które niestety trochę mniej mi się podobają. Mimo tego, te cienie są na prawdę świetne. W rossmanie jest teraz promocja -49%, dlatego warto skorzystać z okazji. Cena (bez promocji) ok 50 zł.
A w jakich mieliście ulubieńców?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz