poniedziałek, 18 maja 2015

A może jednak w Polsce nie jest tak źle ..?

Znowu piszę w nocy. Ostatnio tak jest ciągle... Zbliżają się wakacje, a ja mam coraz więcej nauki i coraz więcej chęci na wyjście na dwór. Teraz kiedy odżyłam, muszę siedzieć całymi dniami nad książkami. Nie mogę znaleźć czasu na bloga, przez ostatnie trzy weekendy, kiedy uświadamiałam sobie, że mam zawalone te 3 dni, byłam pewna że nie napisze żadnego posta. Jednak nie chcę tego robić, chcę żeby posty pojawiały się co tydzień. Myślałam o przerwie od bloga, ale chyba to by nie był dobry pomysł ani dobry czas. Bez przesady, mam tego bloga dopiero pół roku, jeszcze nie zdążyłam się zmęczyć :) Wiem, że przerwę na pewno zrobię za około rok prawdopodobnie w marcu. W tym czasie chcę się przygotowywać do testów gimnazjalnych a nie myśleć o blogu. Te testy pomimo tego że nie mają sensu to mają wielki wpływ na dalszą edukacje.
O matko, ale się rozgadałam  i kompletnie nie na temat.
Ostatnio tak sobie myślałam czy my Polacy mamy w naszej ojczyźnie aż tak źle? Moim zdaniem to nie jest prawda, Polacy po prostu mają tendencje do narzekania! To prawda, życie w Polsce to nie jest raj, tylko że na świecie nigdzie nie ma raju. Pierwsze co na myśl mi się nasuwa to te tradycyjne potrawy na święta. Przecież te stoły u nas się aż uginają. Nie wszędzie tak jest, są kraje w których na święta zamawia się tylko pizze. A my tu narzekamy że nie ma pieniędzy na jedzenie (Mówię o osobach które przesadzają z jedzeniem).
Nastolatkowie narzekają często, że muszą się uczyć. Są kraje w których dzieci marzą o edukacji a nie mają szans na naukę. Przecież w Australii dzieci uczą się przez internet bo nie mogą chodzić do szkoły, a co to za nauka..
W Polsce jesteśmy bezpieczni, są kraje w których ludzie boją się wyjść na ulicę, bo w każdej chwili mogą dostać kulą w plecy.
To prawda, że są ludzie którym nie starcza na chleb, ludzie muszą pracować do 67 roku życia no i po prostu nie jest łatwo. Jedak nie można ogółem z wszystkich Polaków robić nie wiadomo jak biednych bo wcale tak nie jest, po prostu my sami siebie takich robimy. Są o wiele gorsze dziury na świecie a mimo to ludzie tam są szczęśliwi.
Nie sądzę, że w Polsce jest dobrze, bo nie jest, ale trzeba wziąć to pod uwagę, że ten kraj nigdy nie będzie jednym z najbogatszych. Trzeba wierzyć, że kiedyś się zmieni, może ktoś kiedyś wyciągnie rękę do tych biedniejszych. Powinniśmy walczyć o własne dobro ale nie zrobimy tego poniżając się.
Polska jest bardzo pięknym krajem, jest tyle tak ślicznych miejsc, że to się w głowie nie mieści.
A co najważniejsze mamy piękną i wzruszającą historię, dla której nie warto tak poniżać tego kraju.
W tym poście chcę przekazać, że nigdzie nie jest idealnie i że nie możemy się aż tak poniżać.


Z miłą chęcią przeczytam co wy na ten temat sądzicie :)

3 komentarze:

  1. Świetny blog :) Zapraszam do mnie http://nastriala.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę, że Polska pod wieloma względami nie jest idealna, ale nie jest przecież tak źle :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie o to chodzi, że za bardzo wyolbrzymiamy..
      Oczywiście wpadnę na bloga 😊

      Usuń