sobota, 31 stycznia 2015

watch movies #1

Zaczynamy nowy sezon "watch movies". W tym sezonie będę pisać o filmach które mi się podobały lub nie podobały.
Zacznę od 4 moich ulubionych filmów.
1.Igrzyska Śmierci- Jest on o państwie Panem, które dzieli się na 12 dystryktów, z każdego z nich wybierana jest dziewczyna i chłopak, którzy maja walczyć w Głodowych Igrzyskach. Gdy wybrana jest Prim, Katniss bez wahania zgłasza się za swoją siostrę.
No film ten jest genialny, ja jestem w nim zakochana, nie ma co więcej tu mówić, jest po protu świetny.


2.Harry Potter- Jest o przygodach młodego czarodzieja w ciągu siedmiu lat jego edukacji w Szkole Magii i Czarodziejstwa Hogwart. Powstało 7 książek i 8 filmów. Wątpię że nie znacie Harrego Pottera, bo jest on bardzo słynnym filmem. Ja go uwielbiam i nie wyobrażam sobie nie obejrzeć go przynajmniej raz w roku.
3.Niezgodna- Jest o 5 frakcjach na które podzielone jest Chicago. Każdy szesnastolatek musi wybrać do jakiej frakcji chce należeć. Główna bohaterka Tris opuszcza swoją frakcję i rodzinę by zostać Nieustraszoną, jednak by stać się nią musi o to zawalczyć.
Już recenzję bardziej szczegółową mieliście TUTAJ.
4.Zmierzch- Jest o nastolatce która zakochała się w wampirze. Bella kocha go tak mocno że sama chce zostać wampirem.
Film jest też super, jednak nie to co 3 pierwsze.
To już są wszytskie filmy na dzisiaj. Jeśli zobaczycie już te filmy, to napiszcie mi w komentarzach co o nich sądzicie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz