sobota, 10 stycznia 2015

Podróż marzeń

Hejka!
Chcę wam dziś opowiedzieć trochę o tym jakie miejsca chciałabym zobaczyć.
Jak każdy mam jakieś marzenia, które wiążą się głównie z podróżami. Ja jeżdżę z rodzicami zazwyczaj po Polsce. Za granicą byłam w Czechach, Niemczech i W Francji. Nie wiem czemu ale Francja mnie nie zachwyciła, jest tam bardzo ładnie ale jak na razie w Niemczech mi się najbardziej podobało z wszystkich miejsc w których byłam.
Przechodząc do tego jakie miejsca chciałabym zwiedzić to jest to na pewno Londyn, niby miejsce już przereklamowane ale ja mam jeden cel, miejsce które w swoim życiu muszę zobaczyć, jest to muzeum Harrego Pottera.
Jestem wielką fanką tego filmu, dlatego chcę bardzo zobaczyć miejsce w którym było to wszystko nagrywane. Może jest to dla niektórych dziwne ale bardzo mi na tym zależy żebym to zobaczyła!
Drugim miejscem a właściwie miejscami które chcę zobaczyć są miasta w USA Takie jak:

-Nowy Jork, chcę zobaczyć jak tam to wszystko wygląda, zawsze chciałam zobaczyć te wieżowce które są tak ogromne. Jeszcze jedną rzeczą którą chciałabym tam zobaczyć jest Rockefeller center w święta
-Chicago, nie wiem czemu chce zobaczyć to miejsce, tak po prostu podoba mi się strasznie to miasto i chciałabym je zobaczyć.
I trzecim miejscem jet Wenecja, miasto które różni się od innych niesamowicie. Mi Wenecja kojarzy się jako miasto miłości. Chciałabym bardzo żeby w przyszłości miłość mojego życia oświadczyła mi się na gondoli w Wenecji.
I to już są wszystkie najważniejsze dla mnie miejsca które chce zobaczyć. Z tą Ameryką może być trochę ciężko ale najważniejsze jest to aby dążyć do realizowanie swoich marzeń.
Miałam dodać w tym poście parę moich zdjęć ale to już jutro zrobię takiego krótkiego posta z zdjęciami bo ten już wyszedł zbyt długi. Miłego weekendu :)

1 komentarz: