piątek, 23 stycznia 2015

Tangle Teezer

Chcę Wam opowiedzieć trochę o szczotce którą pewnie już znacie, jest to Tangle teezer.
Wykonana jest z elastycznego materiału i jak pewnie widzicie ma krótsze włoski od zwykłej szczotki. Wydaje mi się że ona rozczesze bez problemu każde kołtuny na włosach. Dla wielu dziewczyn rozczesywanie włosów np. po myciu to jakiś koszmar. Jednak u mnie ten koszmar około pół roku się skończył. Może ja nie miałam nigdy aż takiego problemu z rozczesywaniem ale dla włosów które wypadają lub są wrażliwe na rozczesywanie to ta szczotka jest genialna. Mi ona nie zawsze rozczesze włosy do końca po myciu, muszę je jeszcze rozczesać zwykłą szczotką. W sumie czesanie włosów tą szczotką jest jak masaż głowy :)
Tangle teezer jest godne polecenia bo dla wielu dziewczyn ta szczotka to wybawienie. Może i miałam od niej nieco większe oczekiwanie ale to nie zmienia faktu że jest naprawdę wspaniała.

2 komentarze: