niedziela, 4 stycznia 2015

Divergent‬

Witam Was w 2015 roku. Wczoraj skończyłam czytać pierwszą część trylogii Veronic Roth "Niezgodna" i obejrzałam film. Bardzo mi się spodobała. Jest to tak świetna książka oraz film że muszę napisać jej recenzję.
"Niezgodna" jest o dziewczynie która wybiera jedną z 5 frakcji, porzuca Altruizm (bezinteresowność) dla Nieustraszonych (odwaga). Poznaje Tobiasa który jest instruktorem. On pomaga jej przetrwać walki oraz śmierci.
Nie będę wam więcej opowiadać o czym ona jest bo to trzeba zobaczyć na własne oczy. Niestety będąc fanką Igrzysk Śmierci stwierdzam że Niezgodna jest lepszą książką. Czytając ją były momenty w których się trzęsłam, chciałam zasłonić oczy jak na filmie ale nie mogłam. Jest to książka od której nie można się oderwać. Nie jest to raczej książka dla dzieci ponieważ one nie koniecznie zrozumieją o co w niej chodzi. Jest w niej trochę krwi,          
                                       
                                                     

walki,

oraz miłości.

Miłość jest w niej pokazana niesamowicie, rzadko kiedy widzimy ją tak opisaną. Bohaterzy w filmie zagrali genialnie, oczywiście jak to w filmie dużo scen zostało pominiętych. Nie wszystkim Niezgodna się spodoba ale tym którzy lubią filmy/książki w których jest trochę akcji bardzo ją polecam.
Dzisiaj zaczęłam czytać "Zbuntowaną" czyli 2 tom tej trylogii i prawdopodobnie jak skończę to też coś o niej napiszę. No ale to jeszcze trochę bo jestem dopiero na 50 stronie, jak na razie mogę sobie poświęcić dłuższą chwilę na czytanie, ale niestety czas wolny od szkoły się kończy więc będę miała mniej czasu na czytanie :(       
Mam nadzieję że spodoba Wam się ten film/książka :)

4 komentarze:

  1. więc życzę wytrwałości w czytaniu i abyś miała więcej czasu na to :**

    OdpowiedzUsuń
  2. więc życzę wytrwałości więcej czasu na czytanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie dawno bylas zachwycona igrzyskami, potem zmierzchem a teraz niezgodna? Zachowujesz sie tak jak z przyjaviolmi

    OdpowiedzUsuń
  4. A kto powiedział że nie jestem już zachwycona Igrzyskami i Zmierzchem ?

    OdpowiedzUsuń