niedziela, 8 lutego 2015

Ulubieńcy Stycznie

Hejka :)
Wierzycie w to że minął już miesiąc nowego roku?..Bo ja nie. Szok jak to zleciało, dopiero co skończyło się wolne a w moim województwie za tydzień są ferie, nawet nie zdążyłam się zmęczyć szkołą. Przedstawię Wam parę rzeczy które służyły mi w tym miesiącu.
Kosmetyki-Mascara twist up the volume z bourjois nie skleja ona rzęs, rozczesuje idealnie, fajnie pogrubia i jest zdecydowanie moją ulubioną maskarą z wszystkich które miałam. Ja kupiłam ją na promocji -50% i zapłaciłam coś około 30 zł.

-Cień do oczu gold rose z oriflame jast bardzo jasny, wytrzymuje dosyć długo, jestem z niego bardzo zadowolona, nie wiem ile kosztował ale nie był jakoś super drogi.
-Pomadka regenerująca z isany ja mam trochę problemy z ustami, może przez aparat ale raczej nie bo ja zawsze miałam suche i popękane usta w zimę i ta pomadka była dla mnie wybawieniem. Kosztowała około 5 zł w rossmanie.
-Tonik ogórkowy i  nagietkowy z ziaji używałam w tym miesiącu obydwóch jednak bardziej mnie urzekł swoim zapachem ogórkowy. Kosztował około 8 zł.
-Żel oczyszczający z Garniera nie jest jakiś świetny ale jak do umycia twarzy to mi wystarcza. Kosztował około 10 zł.
-Szampon do włosów z LOREAL- Elseve - z niego jestem bardzo zadowolona. Jeśli dobrze kojarzę to ma on dodać gęstość włosom, no i zdecydowanie dodaje tą gęstość. Wcześniej używałam szamponu z head & shoulders i nie byłam z niego zadowolona.
-Odżywka do włosów Crema al latte- wystarcza na długo, regeneruje włosy, nie ma co tu więcej mówić. jest cudowna. Na allegro kosztuje około 10 zł.
Książka
Niezgoda-
W styczniu skończyłam czytać tą książkę i bardzo mi się podobała. Dużo było w niej niespodziewanych sytuacji takich jak sama miłość której na początku w ogóle się nie spodziewałam. Warta jest przeczytanie. Aktualnie czytam 2 część "Zbuntowanej" ale o niej jeszcze ni nie mogę powiedzieć. Cała trylogia kosztowała około 70 zł.
Filmy
No i znowu Niezgodna- Wiadomo że nie było połowy scen nie było z książki ale mimo to film był genialny. Tu już jest recenzja.
Zostań jeśli kochasz- Bardzo mi się podobał. Dość nietypowy, wzruszający film, nigdy takiego filmu nie widziałam. Napewno coś o nim jeszcze wspomnę w poście z sezonu watch movies.
Herbata
Green Hills
o smaku słodkiej śliwki i figi z imbirem i cynamonem. Ja uwielbiam herbaty owocowe a ta mnie chyba najbardziej urzekła z wszystkich smaków tych herbat.


Muzyka
KONGOS - Hey I Don't Know
Milky Chance - Down by the River
Ellie Goulding - Love Me Like You Do
Ingrid Michaelson - Everybody

 To już na tyle. Do następnego posta. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz