piątek, 6 marca 2015

YouTube z mojego punktu widzenia

Ostatnio bardzo popularne stało się nagrywanie filmików na YouTube. Jest bardzo dużo nowych vlogrów którzy poświęcają 1/2 siebie dla swoich widzów. Osoby które nie wiedzą jaki jest sens tego co robią te osoby mogę mi nie uwierzyć ale te filmiki w wielu sprawach na prawdę mi pomogły. Oni nie nagrywają bo mają taką zachciankę, oni starają się nam pomóc albo doradzić. Na tym portalu możecie znaleźć wszystko, jest coś dla dziewczyn: haule, makijaże, opinie kosmetyków, i porady życiowe i oczywiście jest coś dla chłopaków:gry, także haule, ciężko mi powiedzieć co jeszcze bo nie oglądam takich filmików. Każdy coś tam znajdzie dla siebie. Bardzo mi się podobają filmiki po prostu z poradami życiowymi, często dają dużo do myślenie i potrafią zmienić coś w naszym życiu na lepsze. Domyślam się że nagrywanie takich filmików nie jest łatwe, trzeba na to poświęcić bardzo dużo czasu, jednak dużo widzów tego nie docenia. Ci vlogerzy są normalnymi ludźmi a są oceniani na podstawie filmików np. może nie są w życiu codziennym tak szczęśliwi jak na filmikach. Z drobnych rzeczy hejterzy potrafią osądzić kogoś o coś strasznego. Naprawdę doceniam to co robią Ci ludzie dla swoich widzów!

Na koniec posta chcę Wam jeszcze polecić vlogerkę a dokładniej Olę z kanału lastdream. Ta dziewczyna jest świetną vlogerką, jest strasznie sympatyczna, i jest stworzona do nagrywania. Ola robi świetne makijaże, doskonale doradza swoim widzom. Nic dodać, nic ująć, po prostu ma dziewczyna talent...I do tego jest taka śliczna. Zasubskrybujcie jej kanał, na pewno nie pożałujecie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz