sobota, 21 marca 2015

Insurgent

Jestem świeżo po obejrzeniu kontynuacji filmu Niezgodna: Zbuntowana i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Wszystko jest w nim dopracowane do ostatniej kropki.
Film jest o tym, że Jeanine oczywiście chce się pozbyć wszystkich Niezgodnych gdyż zagrażają społeczeństwu. Tris śnią się ciągle koszmary, z których zawsze wynika że ona kogoś zabija. Oskarża siebie za to że jej rodzice nie żyją. Jest dużo scen zapierający dech w piersiach takich jak przebiegnięcie Tobiasa przed samym pociągiem. Są także nieprzewidywalne sceny takie jak zdrada Caleba, nie spodziewałabym się tego że przejdzie na stronę Jeanine. Tris musi wybrać czy chce dalej żyć i jej zdaniem niszczyć najbliższych czy po prostu umrzeć.
Bardzo spodobał mi się pewien cytat który był dość ważny w tym filmie:
"Musisz nauczyć się wybaczać innym, ale i też sobie"
Tris w filmie obcina włosy, ponieważ potrzebuje trochę zmian. Oczywiście nie zapominajmy o miłości Tobiasa i Tris która ciągle się rozwija. Gdy była jakaś sytuacja w której Tris mogła ucierpieć Tobias zawsze przybywał jej z pomocą w odpowiednim momencie.
Ten film jest tak genialny że nie ma słów aby go opisać, jest tak samo dobry ja pierwsza część co bardzo rzadko się zdarza. Aktorzy zagrali naprawdę rewelacyjnie i tak jak już wyżej wspomniałam, wszystko było dopracowane do ostatniej kropki.
Warto jest się wybrać na ten film do kina, ponieważ jest to jeden z najlepszych filmów ostatnich czasów a u mnie nawet w piątce ulubionych filmów.
Mam nadzieję, że spodobała Wam się taka relacje od razu po obejrzeniu filmu, jak już go zobaczycie to koniecznie napiszcie co o nim sądzicie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz