piątek, 13 marca 2015

Pomysły na prezenty #1

Witajcie!
Tak sobie myślę że większość z Was z pewnością ma problem z tym jaki kupić komuś prezent. No właśnie, prezent tani ale zaskakujący, z którego ktoś będzie się szczerze cieszył. Ostatni miałam taki problem w okresie świąt, kiedy musieliśmy robić prezenty koleżankom i kolegom które dawaliśmy sobie na wigilii klasowej. Ja osobiście od kilku lat nie uznaje kupowania komuś figurek, uwielbiam kupować coś PRAKTYCZNEGO. Dobra zaczynamy bo znowu się rozgadałam.
  1.  Biżuteria
    Uwielbiam dostawać biżuterie, zawsze mi przypomina o tej osobie od której ją dostałam. Można zamówić bransoletkę z zawieszką z imieniem, to jest genialny pomysł na prezent.
  2. Książki
    Jeśli wiemy że dana osoba lubi czytać to w sam raz coś dla niej. Książka może być bardzo fajnym prezentem jednak nie dla każdego.
  3. Kubek
    Może zwykły kubek nie zaskoczy aż tak bardzo. Z takiego kubka jak na zdjęciu bardzo bym się ucieszyła. Oczywiście są różne kubki z śmiesznym obrazkami albo z napisem "dla mamy".
    Pamiętam jak kiedyś dostałam kubek od mojego wujka, który był całkowicie czarny i nic na nim nie było. Spytał mi się czy chce w nim herbatę, nie zabrał go do kuchni tylko zrobił ją w pokoju co też było trochę dziwne. A na tym kubku po zalaniu ciepłą wodą pojawił się obraz miasta w Niemczech. To było naprawdę świetne.
  4. Zegarek
    Uwielbiam zegarki! Wydaje mi się że to jest coś z czego każdy by się cieszył. Moim zdaniem zegarki są jak biżuteria.Fajnie wyglądają i do tego są praktyczne.
  5. Bluzki
    Nie chodzi mi tu o zwykłe bluzki. Większość z nas ma jakiegoś swojego idola z zespołu, filmu a nawet z gry. Taka bluzka może bardzo ucieszyć!

    Na dzisiaj to tyle. Taki post z pomysłami na prezenty na pewno jeszcze kiedyś się pojawi. Jak macie pomysł na jakieś prezenty to piszcie w komenatrzu. Jeśli spodobał Wam się ten post to oczywiście zapraszam do lajkowania i zaobserwowania mojego bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz